نام های ریتمیک بسیار جذاب بوده و گزینه ای مناسب برای اسم برند می باشند. در واقع تکرار این نام ها بسیار لذت بخش بوده و به خوبی در ذهن مخاطب می ماند. با رعایت اصول مربوط به انتخاب نام نظیر سادگی و روانی می توانید نامی که قبلاً وجود نداشته را ابداع کنید. اگر این نام خلاقانه و با ایده پردازی ایجاد شود می تواند سایر محصولات شرکت را نیز در بر گیرد.
همانطور که می دانید یکی از مهمترین موضوعات برای جذب مشتری داشتن یک نام خوب و با مفهوم برای کسب و کارتان است. انتخاب یک اسم بوتیک زنانه لاکچری و خاص برای جذب و ترغیب مشتریان می تواند به فروش و بازاریابی درست کار ثبت شرکت شما کمک کند. از این رو برای انتخاب اسم بوتیک زنانه خود زمان کافی را بگذاریدو نامی درست و جذاب را برگزینید. با وجود بسیاری از برندها در جهان، ایجاد ایدههای بینظیر در مورد اسامی خاص برای برند دشوار و سخت است.
پس برای مغازه بهتر است از اسمهای کوتاه و مختصر استفاده کنید. به عنوان مثال اسم تنومندان بزرگ بازوی ایران زمین برای یک باشگاه بدنسازی اصلا اسم مناسبی نیست. تا اینجا مواردی که در انتخاب نام خوب برای مغازه تاثیرگذار هستند را معرفی کردیم.
ثبت شرکت با موضوع تولید مواد شوینده
قبل از شروع جلسات نامگذاری، اطمینان حاصل کنید که شخصیت کاربر یا مجموعهای از شخصیتهای مختلف را در اختیار دارید که میتوانید از آنها برای بررسی ایدههای خود از منظر مشتری استفاده کنید. مشخص کردن شخصیت کاربر (پرسونال) به شما امکان میدهد تا در کفش افرادی که میخواهید محصولات و خدمات خود را بفروشید، قدم بگذارید، بنابراین میتوانید نامی را انتخاب کنید که با مشتریان خود طنین انداز باشد. پس خودتان و کسب و کارتان را دست کم نگیرید و از همان اول بزرگ فکر کنید. زمانی را تصور کنید که فروشگاه شما چندین شعبه در سراسر کشور دارد و روزانه کلی مشتری از شما خرید میکنند.
توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. سروش مودب، دبیر کانون دانش آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران (۶ اردیبهشت ۱۴۰۰). این موزه، قبلا محل زندگی ایوان مستروویچ، مجسمه ساز معروف کرواسی بوده، کسی که مجسمه های بسیاری ساخته و یکی از آن ها، مجسمه عظیمی در بیرون از گولد گیت می باشد.
- حتی اگر امتحان کردید و آن اسم ها قبلا ثبت نام شده بودند سعی کنید با جداکردن .
- باسلام جهت نام شرکت خود از نامهای شما بهره بردم بسیار سپاسگزارم .
- این را نیز بدانید که هر اسمی که صرفه جذاب باشد نمی تواند برای نام برند شما مناسب باشد.
- امروزه محصولات این برند در بیش از 50 کشور در سراسر جهان فروخته می شود و همچنین نام Cavalli مترادف با شیوه زندگی پر زرق و برق ایتالیایی است.
- احتمالاً بعد از مدتی متوجه میشوید یکی دوتا از این دستهها بیشتر با سلایق شما جور درمیآیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید.
مبلغ پرداختی را برای خرید از فروشگاه دامنه استفاده کنید. بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده مینمایید، حتما از منحصربهفرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست.
۳۳ فن و نکته برای ساختن نام کسب و کار ، برند و محصول
منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . برای مثال در ایران تنها یک پرپروک که تنها یک نام برای رستوران و فست فود در ایران است که دارای شعبات مختلف است و تنها یک برند با این نام در کشور به ثبت رسیده است . اسم لاتین برای برند باید با در نظر داشتن شئونات با معانی مناسب انتخاب شده باشد و برای هک شدن در ذهن مشتریان خود با لوگوی خاص ارائه شود . فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. انتخاب اسم برند و همچنین برند سازی نیاز به مشاوره دارد .
حتی در مواردی که ترجمه برند های ثبت شده را به عنوان اسم برند انتخاب نمایید و این امر موجب گمراهی مشتریان دیگری گردد ، قابل ثبت نیست . برای انتخاب اسم برند بهتر است به این نکته که اسم برند انتخابی نباید طولانی باشد توجه کنید . یک برند با نامی فارسی بهترین گزینه برای نام برند شما خواهد بود . یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی ثبت برند تجاری با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد . از مواردی که می تواند بر یک کسب و کار تاثیرات مثبت گذاشته و باعث پیشرفت ان در زمان فعالیت شود انتخاب نامی خلاقانه برای برند است .
هدف ما از برند یا همان هویت دادن به یک کسب و کار این است که در ذهن مشتری و مخاطب جایگاه ویژهای ایجاد کنیم. برای این که محصولات یا خدمات خود را در ذهن مشتری متمایز نشان دهیم باید به آن هویت دهیم. زمانی که به محصول یا خدمات کسب و کاری با مواردی مانند نام، نماد، لوگو و یا رنگهای ویژه هویت میدهیم، به هدف خود میرسیم. از مشاورین برندسازی کسب و کار کمک بگیرید و ایدههای خود را با آنها در میان بگذارید. زمانی که نام تجاری کسب و کار شما در بازار منتشر شد اگر در انتخاب خود اشتباه کرده باشید، تغییر آن برند عملا یک خرابکاری بزرگ با هزینههای گزاف محسوب میشود.
شما باید هزینه زیادی صرف کنید و هیچوقت IBM نخواهید شد. هدف شما ایناست که نام برند شما در میان مخاطبان شما مهم و طنین انداز باشد. بنابراین از هر آنچه تغییرات شرکت که درباره مخاطبان خود میدانید استفاده کنید. تا بتوانید ارتباط نامهایی که به ذهنتان میآید را با واقعیت بازار مخاطبان تان اندازهگیری کنید و بسنجید.