پرش به محتوا
خانه » سامانه ثبت برند تجاری مزدا

سامانه ثبت برند تجاری مزدا

  • از

پس از تایید نام تجاری لازم است هزینه‌های اداری را پرداخت نمایید. با داشتن سند ثبت نشان تجاری دیگر هیچ شخصی نمی‌تواند از نام شما کپی‌برداری کند. نام تجاری یعنی اسم یا عنوانی که معرف و مشخص‌کننده شخص حقیقی یاحقوقی باشد.

برای اینکه ثبت برند انجام دهید، بایستی یک سری از مدارک را در اختیار داشته باشید. شما میتوانید ثبت برند را هم به صورت شخصی و هم به صورت شرکتی انجام دهید. در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. این استعلام هیچ هزینه ای برای شخص نخواهد داشت و کاملا رایگان است. اگر نتیجه استعلام نشان داد که برندتان قبلا ثبت شده است، آن را تغییر دهید و وارد مرحله بعد شوید. منظور از برند فارسی آن دسته از اسامی هستند که در فرهنگ لغات دارای معنی و ریشه فارسی هستند.

کشورهای عضو سیستم بین المللی مادرید

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. در این حالت ثبت برند به صورت شراکتی انجام میگیرید و صاحب مجوز باید درصدی از برند را داشته باشد. یعنی باید منتظر بمانید چون پرونده برند شما در سامانه باید توسط 3 کارشناس بررسی شود. خانم مینو در صورتی که در ادامه قصد گسترش را دارید برندتان را ثبت کنید ضمن اینکه نامی که در حال حاضر دارید با آن فعالیت می کنید ولو یک کار اگر قبلا ثبت شده باشد صاحب آن می تواند از شما شکایت کند. شرکت ما در حوزه پیمانکاری فعال می باشد.ما یک برند فارسی و یک برند انگلیسی داریم.

  • بهتر است پیش از اقدام به ثبت نشان تجاری از کارشناسان هلدینگ ملاصدرا، مشاوره لازم را اخذ کنید.
  • اگر اظهارنامه برندی توسط مرجع ثبت رد شود، مالک نام تجاری می تواند نسبت به این موضوع اعتراض نماید.
  • هزینه ثبت برند و علامت تجاری را باید فرد متقاضی پرداخت نماید و مستقیماً از طرق سامانه علائم تجاری واریز می گردد.
  • اصطلاحات عمومی توسط قانون علامت تجاری محافظت نمی‌شوند، زیرا آنها به راحتی برای شناسایی یک محصول خاص، مفید هستند.
  • اگر چه ثبت برند، شرط لازم یا شرط کافی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک یا مجوزهایی که وزارت ارشاد به فعالان کسب و کار اینترنتی مربوطه می دهد، نیست.

برند، علامتی اختصاری است که هر شرکتی برای معرفی خود و خدماتی که ارائه میدهد، از ثبت برند استفاده میکند. در صورتی که علامت به طریق قانونی مورد انتقال قرار گیرد در اظهار نامه مربوط به تغییر نام صاحب علامت نکات ذیل صریحا باید قید شود . ثبت برند دارای اعتبار باعث ریسک پذیری مصرف کنندگان و کاهش زمان برای جمع آوری اطلاعات را به همراه خواهد داشت که بدین ترتیب باعث کاهش هزینه هالی ثبتی یک برند دارای اعتبار خواهید شد . ثبت برند، ضمانت می کند که مشتریان قادر به تشخیص محصولات از همدیگر می شوند. از دیگر شرایط می توان ارسال تمامی مدارک درخواستی و استعلام نام برند توجه داشته باشید حتما باید نام برند شما استعلتم شود زیرا بدون استعلام نام برندی که می خواهید درصد خطای برند شما بالا می رود و احتمال تشابه با سایر برند ها بسیار است . همچنین می توان از بخش ثبت انواع درخواست اقدام به تمدید برند ، انتقال برند ، رفع نقص و … اقدام کرد.

در صورتی که اظهارنامه تنظیم شده به اصلاح نیاز داشته باشد، هزینه ای هم بابت این اصلاح پرداخت خواهید کرد. هزینه دیگری هم در هنگام ثبت برند از شما دریافت می شود و برای تمدید زمان برند شما می باشد. در مطالب ثبت تغییرات بالا گفتیم که هزینه ثبت یک برند به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و در این قسمت قصد داریم در رابطه با این فاکتورها مطالبی را بیان کنیم. دقت داشته باشید که گفتیم چاپ تقاضای ثبت برند نه چاپ آگهی ثبت برند.

اقلام هزینه: بر اساس تومان

برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ، نماد ، عبارت ، نام و … است که ارائه دهنده خدمات یا فروش محصول خاصی می باشد و به وسیله ان از سایرین متمایز شده است. علت اینکه برند در روزنامه چاپ می‌شود این است که اگر ادعایی در خصوص آن وجود دارد، توسط مالکان احتمالی مشخص شود. اگر هیچ‌گونه شکایتی در طول یک ماه ایجاد نشد، آن وقت شما می‌توانید وارد مرحله دوم چاپ شوید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید.

طرح صنعتی انواع گسترده‌­ای از محصولات صنعتی و صنایع‌دستی را شامل می­‌شود … هنگامی که محصولات دارای برند می شوند دیگر امکان شناخت آنها بسیار راحت میشود و به همین خاطر نیز تولید کنندگان میتوانند بسیار راحت تر از گذشته محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنند و آنها را از مزایا تولیدات خود مطلع کنند. چنین اطلاع رسانی باعث ایجاد احساس اعتماد میشود و نعی حس وفاداری را در میان مردم نسبت به مجموعه تولیدی مذکور ایجاد میکنند. ممکن است علامت تجاری در مرحله انتشار در روزنامه که مرحله اعلام به عموم است معترضانی پیدا نماید … با ثبت شدن برند، معمولا فعالیت اقتصادی و محصولات تولیدی دارای رسمیت میشوند.

در این مطلب قصد داریم در مورد ثبت برند تجاری ، مراحل ، مدارک ، طبقات برند و هر آنچه که باید در مورد ثبت برند تجاری بدانید ، توضیح دهیم . پس از اینکه از صفحه استعلام برند ، از قابل ثبت بودن برند مورد نظرتان اطمینان خاطر پیدا کردید، می توانید با اطمینان بیشتری و آزمون و خطاهای کمتری نسبت به ثبت برندتان اقدام نمایید. اگر۳۰ روز گذشت و هیچ اعتراضی وجودنداشت، در این زمان همه چیز آرومه و خیلی سریع درخواست آگهی دوم را می دهیم.

ثبت برند تجاری

در صورت عدم پرداخت هزينه‌ ها در مهلت مقرر، اظهارنامه از اعتبار ساقط خواهد شد. اين مهلت براي متقاضيان داخل کشور، 30 روز و برای متقاضیان مقيم خارج از كشور، 60 روز می باشد. چنان چه پس از بررسي، ايرادات و نواقصي در اظهارنامه و ضمائم آن مشاهده شود، مرجع ثبت مراتب را بصورت مكتوب به مالک برند ابلاغ کرده ثبت شرکت در تهران تا ظرف مهلت مقرر در آيين نامه، برای رفع آن ها اقدام نمايد. گواهینامه ثبت برند در واقع سند معتبری است که برای صاحب برند مزایایی بسیاری را به همراه دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که برای ثبت علامت خود از مشاوران و موسسه های حقوقی فعال در این زمینه کمک بگیرید تا مسیر ثبت نشان برای شما هموار باشد.

ابتدا می بایست مشخص کنید برند خود را به صورت حقیقی یا حقوقی قصد به ثبت رساندنش را دارید و با انتخاب هرکدام مراحل به صورت مجزا پیش میرود . در ضمن اگر صاحب برندی هیچ اقدامی جهت تمدید انجام ندهد، اعتبار علامت تجاری او بصورت کامل از بین خواهد رفت. و در نهایت موردی که شاید اهمیت نسبتا زیادی داشته باشد این است که هر فرد برای گسترش کار خود نیاز به منابع مالی دارد. در این زمان وام هایی که بانک ها یا دیگر موسسات مالی ارائه می دهند از اولویت های سهامداران شرکت ها است و داشتن برند معتبر دریافت کمک های مالی موسسات را ممکن می کند. البته یکی از قوانین نام تجاری این است که اگر بعد از تمام شدن زمان استفاده از آن، صاحب برند بیشتر از شش ماه برای تمدید کردن آن هدر بدهد، حق استفاده از برند را از دست می دهد و باید همه ی مراحل ثبت آن را از اول انجام دهد.

ثبت برند با هزینه کم در سریع ترین زمان ، مراحل مدارک لازم در سال ۱۴۰۰

مراکز تجاری یا عمومی را به ویژه در مورد مبدا جغرافیایی کالاها یا خدمات یا خصوصیات آنها گمراه کند. مزیت استفاده از برند مخصوص توسط هر شرکت و کمپانی ان است که مشتریان میتوانند به راحتی وجه تمایز میان کالاها مختلف را تشخیص دهند. طبقه ۴۲– خدمات علمی و فناوری و تحقیق و پژوهش و طراحی در این زمینه؛ خدمات تجزیه و تحلیل و تحقیقات صنعتی؛ طراحی و توسعه نرم‌افزار و سخت افزارهای رایانه‌ای. ثبت برند تجاری طبقه ۳۹– حمل و نقل؛ بسته‌بندی و نگهداری کالاها؛ تهیه مقدمات و ترتیب دادن مسافرت‌ها. طبقه ۲۷– انواع فرش، قالیچه، حصیر و زیرانداز، لینولیوم و سایر کف پوش‌ها، آویزهای دیواری (غیرپارچه‌ای). طبقه ۱۹– مواد و مصالح ساختمانی (غیرفلزی)؛ لوله‌های غیرفلزی سخت و غیرقابل انعطاف برای استفاده در ساختمان؛ آسفالت، قیر و قطران؛ ساختمان‌های متحرک غیرفلزی؛ بناهای یادبود غیرفلزی.

مدارک لازم جهت ثبت برند تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی بایکدیگر متفاوت است.برای شخص حقیقی تمامی مدارک باید به نام شخص حقیقی و در خصوص فعالیت شغلی مورد نظر باشد. هنگامی که قصد ثبت علامت در تهران را دارید می بایست با در نظر گرفتن طبقه بندی علائم تجاری نسبت به ثبت برند خودتون اقدام کنید و قبل از اقدام به ثبت برند لازم است که اطلاعات درست و کاملا صحیحی نسبت به طبقه بندی علامت تجاری خود داشته باشید. شما می توانید با ثبت یک نشان تجاری خوب در طبقات مختلف، آن را در زمان مناسب به شخصیت های حقیقی یا شخصیت های حقوقی داخل یا خارج از کشور فروخته و درآمد زایی کنید. چرا که بعضی از فعالان کسب و کار، نسبت به خرید برند های ثبت شده معتبر در دیتابیس برندهای موجود نزد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه اقدام می کنند و وارد فرآیند طولانی ثبت نمی شوند. در این مرحله موضوع درخواستی ثبت شرکت ونک مورد بررسی اداره مالکیت معنوی قرار می گیرد و به روزنامه رسمی ارسال می شود. پس از ورود اطلاعات لازمه در مورد مالک برند کلید ثبت نهایی و درخواست بررسی را فشرده و نتیجه اطلاعات غالبا پس از بررسی کارشناسان مربوطه حداکثر ظرف دوهفته در سامانه قرارداده میشود .

برای ثبت چند علامت باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود. برای مشاوره، راهنمایی، انتقادات و پیشنهادات در تهران و تمامی شهرهای ایران در هر ساعت و هر زمان با ما تماس بگیرید. در صورت انجام این فرایند در دفتر وکیل برند از حمایت های حقوقی بعد از ثبت بهرمند خواهید شد. این امکان نیز برای مشتریان به وجود می آید تا محصولات خود را از همدیگر تشخیص دهند.