در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را بهعنوان اسم برند خود انتخاب کنید. احتمالاً بعد از مدتی متوجه میشوید یکی دوتا از این دستهها بیشتر با سلایق شما جور درمیآیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آنها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را پیگیری ثبت تغییرات شرکت آورند را انتخاب کنید. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را بهعنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد. برای مطالعه در زمینه نحوه و شرایط ثبت برند به مقالهی مراحل ثبت برند مراجعه نمایید.
مشتریان به صورت روزانه با اسامی مختلف نامهای تجاری شرکتها و تبلیغات مختلف بمباران میشوند. دامنه یا آدرس وب سایت شما می بایست همانند نام شرکتتان باشد. از انتخاب دامنه سایت با – (خط تیره) یا دش اجتناب کنید. به خاطر سپردن آدرس سایت حتی بدون خط تیره به اندازه کافی خودش سخت هست. استفاده از استراتژی بازی با کلمات میتواند منجر به این شود که مشتریان به سختی شما را به یاد بیاورند و پیدایتان کنند. انتخاب اسامی با مزه ممکن در برندسازی، نتیجه معکوس داشته باشد.
به این بیندیشید که ممکن است در آینده برند شما توسعه یافته و قصد صادر نمودن کالا و خدمات خود را به کشورهای دیگر داشته باشید. این نکته را به یاد داشته باشید که تلفظ برخی حروف و کلمات در زبانهای دیگر امکان پذیر نبوده و یا با مشکل همراه است. به عنوان مثال حروف ق و خ در زبان انگلیسی و حروف گ، چ، پ و ژ در زبان عربی. حتی بهترین نامها، وقتی که توسط شخص دیگری مورد استفاده قرارگرفته باشد، بیارزش خواهد بود. استفاده از پایگاههای اطلاعاتی ومنابع رسمی به منظور حصول اطمینان از چنین موضوعی ضروری است. به منظور سهولت در مذاکرات و مکاتبات وسوسه انگیز است که نام تجاری را مخفف کنیم.
مراحل ثبت برند لوازم آرایشی از ۰ تا ۱۰۰
به نظر می رسد که درگیر کردن همه دوستان، خانواده، کارکنان، کارفرمایان و … در انتخاب اسم کار صحیحی باشد. نامی که شما انتخاب میکنید بخشی جدایی ناپذیر از برند شرکتتان را بر عهده دارد. اسم شما نشان دهنده ایماژ، برند و موقعیت شما در بازار است. برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند. برخی دیگر اعتقاد دارند که اسامی خبری به مشتریان می گویند که کسب و کار شما دقیقاً چیست بهترین اسامی هستند. حال آنکه برخی دیگر به این باورند که اسامی ابداعی بیشتر در اذهان می مانند.
- استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد .
- با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید.
- اين مدت با درخواست مالك آن براي دورههاي متوالي ده ساله با پرداخت هزينه مقرر، قابل تمديد است.
- باید خودتون خلاقیت داشته باشید ، بنده جهت راهنما اینو میتونم بهتون بگم که لازم نیست یه اسمی پیدا کنید که از قبل معنی داشته باشه ، میتونین یه اسم خودتون بوجود بیارین و خودتون بهش مفهوم بدین ، مثل اکثر شرکت های بزرگ.
شاید با خود بپرسید این جمله یعنی چه؟ در بیانی ساده میتوان گفت اگر کسب و کار شما پیشرفتهتر شود و در محدوده جغرافیایی عظیمتری فعالیت کنید، در صورتی که اسم برندتان مخصوص به یک ناحیه بخصوص باشد، احتمال بروز مشکلات زیادی وجود دارد. بهترین کار اینه که اسم خاصی رو به عنوان اسم برندتون انتخاب کنید و در کنار کلمه جوراب یا معنی انگلیسی اون قرار بدین و با استفاده از کاراکترهایی مثل آندرلاین یا دات(.) بین اونها فاصله ایجاد کنید. انتخاب اسم پیج مناسب اولین قدم برند سازی در اینستاگرام میباشد. از این رو حتما در انتخاب نام کاربری خود دقت لازم را به خرج داده و مواردی را که برای شما در این مقاله گوشزد کردیم را حتما رعایت کنید. برای انتخاب اسم برند بهتر است به این نکته که اسم برند انتخابی نباید طولانی باشد توجه کنید . یک برند با نامی فارسی بهترین گزینه برای نام برند شما خواهد بود .
بهطور مثال از اسمهایی همچون «هوشمندافزاران غرب» یا «هوشمندافزاران آذربایجان» برای ثبت شرکتتان استفاده نکنید. چون متأسفانه در بسیاری از بخشهای کشور تعصبات آزاردهندهای وجود دارد؛ مثلا برخی از ترکهای کشور با فارسها رابطه چندان خوبی ندارند. و نمیدونم از چه اسمی مناسب برای برند سازی استفاده کنم. این اسمیه که من پیشنهاد می کنم، با این ثبت شرکت در تهران حال پیشنهاد می کنم که در ابتدا یک نام برند انتخاب کنید و حتما اسم پیجتون رو مطابق با نام برندتون انتخاب کنید. با سلام ، متاسفانه نمی توانیم برای کسب و کار شما اسم انتخاب کنیم ولی باید خودتون یکم خلاقیت به خرج ببرید ، برای مثال می توانید از اسم شهر و یا یک نام خاصی که خودتون دوست دارید استفاده کنید و یا چند کلمه را با همدیگه قاطی کنید.
ثبت تغییرات شرکت
اسم مناسب برای اینستاگرام همیشه اصول و قواعد خودش را دارد. مخاطب از اسم شما موضوع را متوجه نشود باز هم مثل امکان بستن شما وجود دارد. اسم مناسب برای اینستاگرام باید در یک نگاه قابل فهم باشد. به تداعی ذهنی نام دامنه خود در ذهن مخاطب توجه داشته باشید.
گالری هنری واکر در خود مجموعه ای از آثار هنری جای داده که از قرن سیزدهم تا به امروز درب هایش یه روی بازدیدکنندگان باز است. در این گالری مجسمه های زیبایی به نمایش درآمده که در نوع خود منحصر به فرد و بی نظیر است و یکی از شگفت انگیزترین مجموعه ها در انگلستان می باشد. اسم خاص اسمی می باشد که به یک انسان،حیوان ویا شی دلالت می کند .به بیان دیگر اسم خاص اسمی است که تنها به یک شخص یا شی اشاره می کند و همه را شامل نمی شود.اسم خاص به یک شخص خصی اشاره می کند هم چنین اسم خاص را نمیتوان جمع بست. سپس، یک تصویر کلی از تصاویر بصری مربوط به شرکت خود را ایجاد کنید. با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی ، تصورات بیشتری را ایجاد کنید. این رویکرد به ذهن شما کمک می کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته اید، به کار گیرید.
قوانین انتخاب اسم برند
انتخاب نام مناسب برای دامنه وب سایت همانند انتخاب نامی مناسب برای فرزندتان است؛ مهم و سخت. در حقیقتبهترین روش ساخت اسم برندتاکنون مشخص نشده است، اما شیوههای متعددی وجود دارند که با پیروی از آنها قادر خواهیم بود تا بهترین گزینه را برگزیده و برای شرکت خود به ثبت برسانیم. در این مقاله، به شما کمک می کنیم تا یک اسم خوب برای مغازه قهوه فروشی یا کافه خود انتخاب کنید.
اگر کفش کتانی میفروشید، اسم «katani_shoe_ali» باشد.سعی کنید خیلی طولانی نباشد. مثلا از زیر خط فاصله یا نقطه (.) زیاد استفاده ثبت برند تجاری کنید چون تایپ کردن اسم شما برای کاربر سخت است. مثلا کمی زمان صرف کنید و از دوستان و خانواده و سایرین سوال کنید.
حتی اگر اسم پیج بلند تر از حد معمول هم شد اما تلفظ راحتی را داشت حتما از آن استفاده کنید. شاید بگویید که انتخاب اسم پیج چه ربطی به بالا رفتن انگیزه برای فعالیت در اینستاگرم منجر میشود. اما به جدیت میگویم که اگر شما یک نام کاربری معتبر و خوبی داشته باشید خود به خود ترغیب به فعالیت بیشتر در پیج خود خواهید شد.
باید قبول کنیم که الان اکثر اسم های کوتاه و مفهوم دار توسط دیگر کاربران در اینستاگرام گرفته شده است و به همین دلیل ما مجبور هستیم از نام هایی در کنار اسم اصلی و مورد نظر خود استفاده کنیم. از این رو شما میتوانید در کنار اسم پیج مد نظر خود از نام های مربوط به عنوان پسوند نیز استفاده کنید. یک نام ارزشی فراتر از برندینگ ابتدائی دارد و این پروسه پیچیده تر از انتخاب نامی است که از آن خوشتان می آید. رعایت قانون و تطبیق در موتورهای جستجو نیز باید در نظر گرفته شوند.