پرش به محتوا
خانه » لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

  • از

این گام قبل از ثبت باید با اطلاعات کامل و نیز مشخص کردن نوع فعالیت شرکت و موسسات انجام پذیرد . برای جلوگیری از تکراری بودن نام انتخابی می توانید به سایت ilenc.ir مراجعه کرده و در قسمت استعلام نام شرکت ف از تک و خاص بودن و یا تکراری بودن اسم انتخابی اطلاعات کسب کنید. اسم شرکت نباید قبلاَ توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند. و باید اسم شرکتخود را به شکلی پشنهاد دهد تمایز آشکار و مشخصی با اسم شرکت قبلی داشته باشد مثلاً اگرشرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد نه تنها نمی‌توان شرکت جدیدی با همین نام ثبت کرد، بلکه ثبت شرکتی با نام “پویا ابتکار” هم مجاز نیست.

نام های زیبا برای شرکت

اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. اسم نباید اختصاری و مخفف باشد،یعنی از حروف اول چند کلمه و یا ترکیبی از چند حرف استفاده نشود. برای نامگذاری شرکت های تجاری ، نباید از اسامی ایثارگران ، شهدا و القاب آن ها استفاده شود.

نام انتخابی باید ریشه فارسی داشته و دارای مفهوم و معانی در جامعه و هنر باشد. در ادامه برای بهتر مشخص شدن شرایط ثبت نام زیبای شرکت به موارد و شرایط درج نام خواهیم پرداخت. چه بسا شرکت‌های بسیار معروفی در ایران تغییرات شرکت و در دنیا وجود دارند که با اسامی خنثی و شاید تنبل. عدم استفاده ازحروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند حرف. می باشند می توانند به مقاله آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

برای ارائه ی اطلاعات در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت . سلام یک اسم واسه فروص فالوور اینستاگران و لایو کامنت و… در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید .

ده قانون انتخاب اسم شرکت

به این صورت پس از پرکردن این فیلدها با تعدادی حدود ۵۰ الی ۱۰۰ نام تجاری انتخابی مواجه خواهید شد. ابتدا هر کدام از این الگوها را می‌نویسید و سپس خود را مقید می‌نمایید که برای هرکدام از این دسته‌ها حداقل ۱۰ نام تجاری پیدا کنید. حال که با این کلیدها تا حدودی آشنا شدید باید مراحل زیر را برای ساخت نام تجاری انجام دهید.

  • که اسم انتخابی برای شرکت و موسسات حقوقی باید با قدرت بوده و بر طبق شرایط و ویژگی های مربوط به ثبت شرکت ها اتخاذ شود.
  • می‌بینید که برخی از این نام‌های دارای شخصیت حیوانی یا افسانه‌ای هستند که علاوه بر قابلیت تصویری بودن قدرت بیش‌تری به آن‌ها می‌دهد.
  • علاوه بر این در بالای اوراق نام شرکت با توجه به نوع آن، نوشته و امضا می شود که باید مورد تایید مدیر کل و یا معاون و رئیس اداره واقع شود و این افراد باید در بالای اوراق نظر خود را اعلام کنند.
  • در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
  • راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده.

با سلام، من صاحب یک وبسایت آموزش زبان هستم که علاوه بر منابع و مطالب رایگان پکیج های خودم را در آن به فروش میرسانم. به نظر شما آیا بهتر است با همین نام خودم ادامه بدم یا عبارتی مفهمومی ثبت شرکت در تهران (مثلا آلمانی آسان) انتخاب کنم ؟ ضمنا از ریدایرکت استفاده خواهم کرد تا باعث اقت سئو نشود. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید.

توضیحات و معنای اسامی

در بین میلیونها اسم ثبت شده ، باید اسم شرکت مدنظر شما خاص و منحصربه‌فرد باشد و همیشه تازه و جوان و جذاب باشد. در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم. توجه به معنای کلمه بسیار مهم است و شما می توانید با توجه محصولات و یا خدماتی که به مردم ارائه می کنید از این اسامی اصیل اقوام ایرانی استفاده کنید. در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند.

با این کار هرگز افراد برای جستجوی شما فکر نمیکنند و بلافاصله اسم تان را به خاطر میاورند. پس از این اسم برگزیده شما ثبت برند تجاری برای تمامی پروفایل های شما دقیقا همین خواهد بود. اگر کسی این نام را در گوگل سرچ کرد تمامی نتایج مربوط به شما شود.

اگر شما نامی بسیار بامعنی، باسابقه و ریشه‌دار داشته باشید که همه کلیدهای دیگر انتخاب نام برند قدرتمند را داشته باشید اما از این نام صدای خوبی بیرون نیاید، کل پروژه شما با شکست مواجه می‌شود! به همین دلیل است که کلید خوش‌آوایی را کلید شماره صفر انتخاب نام برند نامگذاری کرده‌ام که حتما باید کنار هر کلید دیگری این را هم به کار ببرید. طبیعی است که اگر فردی حرفه‌ای باشیم هیچ‌گاه در مرحله نخست سراغ انتخاب این نام‌ها نمی‌رویم. اما گاهی شاید به دلیل شلوغی طبقه کسب‌وکاری یا گسترده در نظر گرفتن آینده کسب وکارمان به نامی خنثی تن در بدهیم.

در قسمت تعیین نام، کنترل اسامی کلیه شرکت ها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی قرار می گیرد. بعد از بررسی و دستور تعیین نام در بالای اوراق و کسب اطمینان از هویت فرد متقاضی اقدام و کوشش در جهت انتخاب اسم از میان اسامی پیشنهادی که به صورت جداگانه و به ترتیب اولویت توسط متقاضی ارائه شده صورت می گیرد. عاقلانه ترین کار این است که شما به عنوان مدیر یا موسس شرکت قبل از اقدام برای ثبت شرکت یک نام مناسب و مطلوب برای شرکت خود انتخاب کنید.