پرش به محتوا
خانه » لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

  • از

ایمیل کار شماست که باید بسیار شبیه و نزدیک به نام تجاریتان باشد. فیسبوک را یکی از راههای تبلیغاتی خود در آینده ثبت برند تجاری در نظر بگیرید. از اینرو چیزی که باید چک کنید این است که هیچ صفحه ای با نام موردنظر شما در آن ساخته نشده باشد.

از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است. اسم‌های مناطق جغرافیایی هم از مواردی هستند که در انتخاب اسم‌های تجاری و نام برند پرطرفدارند. مثالی جالب از برندهای جغرافیایی بسیار قدرتمندآمازون است. آمازون در حالی که نامی جغرافیایی است، همزمان یک نام استعاره‌ای از بزرگی و فراگیری و همچنین نامی تصویری است که رود بزرگ آمازون را به خاطر می‌آورد.

  • ویلیام از wil به معنای تمایل و Helm به معنای حفاظت تشکیل شده است.
  • خوشحال می‌شویم داستان ساخت برندتان را برایمان بفرستید، تا برای کسانی که تازه می‌خواهند نام برند خود را انتخاب نمایند دید روشن‌تری نسبت به موضوع پیدا کنند.
  • البته برخی برندها مثل کُداک هم وجود دارند که نامشان کاملا ساختگی است و معنی خاصی ندارد.
  • هرچند ممکن است ترجمه‌ی اسامی پیشنهادی‌شان به زبان فارسی خیلی دلچسب نباشد.
  • پس در هنگام انتخاب اسم مغازه یا برند میتوانید با این شگرد مناسب برای خود نام مناسب انتخاب نمایید.

چرا که بعضی ازآنها واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه به شما خوش قول باشم.. در ذهن بماند و با یک بار شنیدن توسط یک نفر در ذهنش ثبت شود و اگر روزی خواست از خدمات و محصولات شما استفاده کند به دنبال اسم برند شما نگردد. مسلم است که اسم وب سایت ساده در حال رشد، کلمات ویژه تنها در زبان انگلیسی، برای پیدا کردن سختر است، اما کارشناسان چگونگی تبدیل ثبت شرکت در تهران سایت شرکت به یکسایت خوب و راحت برای جستجو و به یاد ماندنی تلاش میکنند. خیلی از برندها هم ارتباط چندانی با نوع بیزنس خود ندارند اما بر جنبه حسی آن اسم تاکید میکنند. خیلی ها ممکن است وقتی برای اولین بار نام به گوششان خورد، تصوری از محصولات یا خدماتی که ارائه میکند نداشته اند اما وقتی میفهمند که نام یک کافی شاپ زنجیرهای است، به طور عجیبی در ذهنشان مینشیند. این اسم انرژی را در فرد بیدار میکند، درست همان کاری که یک فنجان قهوه اول صبح میکند.

کلید صفر: نام خوش‌آوا انتخاب کنید

اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود. انتخاب نام برند توصیفی زمانی صورت می‌پذیرد که شما بخواهید به صورت دقیق کار شرکت خود را تشریح نمایید. بعد از انتخاب نام باید از بین انواع لوگو یک طراحی لوگوی مناسب را در دستور کار خود قرار دهید. از بین انواع رنگ نیز ، رنگ‌ های سازمانی خود را انتخاب نمایید. نام برند می‌تواند زمینه مناسبی برای توسعه کسب و کار و ایجاد برند زیرمجموعه Sub-Brand باشد . برای پیدا کردن نام مناسب برای کسب و کار خودتان بایستی یکی از مسیرهای زیر را بروید و از روش های زیر یکی را انتخاب کنید؛ چرا که برند های که ما می شناسیم از یکی از روش های زیر را به کار برده اند.

افراد برای خرید یک گوشی موبایل برند آن را بیشتر از خود کالا مورد نظر دارند. از اصول انتخاب نام برند، تا جایی که ممکن است تداعی کننده کالا و خدمات شما باشد. مشاور ثبت برند قطعا قوانینی که بایدها و نبایدهای ساخت نام برند را گفته است به شما خواهد گفت. خوشبختانه امروزه سایت و ابزارهایی مانند Shopify’s Business Name Generator وجود دارد و توسط آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و یک طوفان فکری مناسب برای خودتان ایجاد نمایید.

نام های خاص برای برند

نام­ هایی که بر پایه یک داستان برند جذاب باشند، معمولاً بسیار قدرتمند هستند. پس برای اینکه نام برندی ماندگار در ذهن مشتریانتان داشته باشید، کافیست نکات این مقاله را در نامگذاری برند نظر بگیرید. نام برند یا نام تجاری (معمولاً یک اسم خاص است ) نامی که توسط تولید کننده یا یک سازمان برای یک محصول یا خدمات خاص به کار می رود. این روزها اغلب نام های تجاری از نظر استراتژیک مورد بررسی قرار می گیرند؛ در واقع ابزارهای بازاریابی در جهت ایجاد آگاهی مشتری و تقویت وفاداری به برند به کار گرفته می شود. این امر پیش می آید که برای انتخاب نام به دنبال لیست اسامی هستیم.

به عنوان مثال، تصور کنید که شما یک برند مد و فشن ایجاد می‌کنید که شلوار جین مردانه می‌فروشد. نام‌گذاری شرکت شما به عنوان «شلوار جین برای مردان» ایده بسیار بدی است. تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند برای رونق کسب و کار و حمایت های دولتی ، علامت تجاری را انتخاب نمایند و به ثبت برسانند . یکی از راه های دیگر برند سازی در اینستاگرام، بیشتر دیده شدن میباشد. برای این منظور میتوانید به صورت هفته ای یا در ایام خاص در کنار ارائه تخفیف در فروش محصولات خود مسابقاتی را هم برگزار کنید.

انتخاب اسم خاص برای برند

برای انتخاب نام خاص برای برند خود تمامی مسائل را در نظر داشته باشید مثلا احساسات مخاطب را برای اثر گذاشتن و نزدیک کردن آن به برند خود در نظر داشته باشید. اسم خاص یعنی اسمی که به یک چیز تعلق دارد و منحصر به فرد می باشد.به عبارت دیگر منظور از اسم خاص اسمی است که به یک فرد یا یک شخص تعلق دارد و شامل همه نمی شود. توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید . شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.

اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنه‌های اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به‌ صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کرده‌اید به هدر می‌رود. پس باید قبل از انتخاب قطعی نام برند، با همه‌ی قوانین انتخاب اسم در ایران آشنا شوید تا به مشکل نخورید.

مهم ترین بخش و دسته انتخاب اسامی برند آن است که اگر نتوانید نام مناسبی و خوبی پیدا کنید، می توانید آن را بسازید. نام های ساختگی ساخته خیال هستند که در صورت معنادار نبودن، مشخص کننده مورد خاصی نیستند. این نوع اسامی خلاق ترین نام برند محسوب می شوند، اما به این معنی نیست .

مجددا یادآوری می‌کنیم که اگر اسمی که انتخاب می‌کنید قبلا رزرو شده باشد همه‌ی تلاش‌های شما به هدر رفته است. پس سعی کنید به‌خوبی بین اسم‌های مشخص شده جستجو کنید و ۳ اسمی را که آزاد هستند انتخاب کنید. اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید.

برای نمونه میتوان از شرکت پروکتراند گمبل نام برد که تمامی کالاهای خود را با نام های متفاوت عرضه کرده تا با دیگر کالا ها رقابت کنند. در هر حال میتوان با اطمینان بیان کرد که انتخاب نام برای محصول بیار امری کسل اور و سخت است علی الخصوص زمانی که در این زمینه هیچ گونه آشنایی وجود نداشته باشد. 2)از تکنیک های ذهنی برای پیدا کردن مفاهیم استفاده کنید. بطوریکه که با رنگ یا شکل هایی صدا را شناخته و در ذهن خود نگه میدارند. بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . درصورتی‌که برندتان بین‌المللی است، می‌توانید از my یا the در ابتدا و online پیگیری ثبت تغییرات شرکت یا world در انتها اضافه نمایید.