Content
۱۳- نامی انتخاب کنید که غیر از خودتان برای دیگران نیز دارای معنا و مفهموم باشد. ۱- اسامی شرکتهای دیگر را چک کرده و ایدههای خود را با آنها مقایسه کنید. برای مثال به جای استفاده از کلماتی مانند سیستم از سامانه یا به جای استفاده از تکنولوژی از فناوری استفاده کنید. این اسامی باید در لغتنامه دهخدا و یا در فرهنگ معین وجود داشته باشند.
سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام تجاری است. برای استفاده رایگان از این سایت فقط کافی است به قسمت Keyword وارد شوید تا ایجاد نامهای پیشنهادی برای شما شروع شود. هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نامهایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند. شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. و برای اولین بار فروش میوه به صورت فله ای را که امروزه در ایران شاهد آن هستیم را تغییر داد. یکی از نام های تقریباً پیچیده با لوگوی عجیب و غریب می باشد که رتبه 64 ثبت شرکت در تهران را در بین a hundred برند برتر دنیا دارا می باشد و درآمدی برابر با 19 میلیارد دلار را دارا می باشد.
برای انتخاب یک اسم های تجاری شیک همه موارد اسامی خاص برای برند صدق می کند. اگر ایرانی نباشد باید برای درخواست آن کارت بازرگانی داشته باشید. برای انتخاب اسم ثبت برند مواد غذایی چه باید کرد؟ اطلاعات. پس به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً به این کلید خاص توجه بیشتری داشته باشید چون به شدت انتخاب اسم برند را برای شما راحتتر میسازد. سالها پیش که لری پیج و سرگئیبرین تصمیم داشتند نامی قدرتمند و خاص برای این موتور جستجوی جدید انتخاب نمایند مثل امروز بسیاری از ما با همین مشکل انتخاب اسم برند مواجه بودند. بسیار خوشحالیم که در این مقاله تخصصی میتوانیم نکاتی بسیار مهم و کلیدی را در رابطه با انتخاب اسم برند به شما آموزش دهیم.
انتخاب اسم برای نشان یا برند امری مشقت بار به حساب می آید .بهترین نام ها از حدود 10 سال گذشته استفاده شده اگر فردی قصد انتخاب اسم انگلیسی داشته باشد باید ده هزار دلار برای وجود سایت بپردازد. یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد .
زیرا استفاده از شخصیت حیوانی یا انسانی خود یکی از کلیدهای ساختن نام برند قدرتمند است. یکی از ترفندهای ایجاد تجانس آوایی، استفاده از حروف مشدد یا کنار هم قرار گرفتن دو حرف یکسان است. در این اسامی به یک حرف میرسیم و دوباره از همان شروع میکنیم؛ مثل apple که دو P کنار هم دارد. سجّاد، محمّد یا سمیّه دارای این نوع تجانس آوایی هستند که به تجانس آوایی معکوس شناخته میشود و میتواند به نام برند قدرت بدهد.
شما باید تمام جنبههای برند خود را در نظر بگیرید و اسم کافی شاپ یکی از مهمترین آنهاست. این نام باید ساده، در عین حال جذاب باشد و هویت کافیشاپ را منعکس کند. پس از انتخاب اسم مناسب به مجوزی که تأییدکننده فعالیت شما در حوزه موردنظر است نیاز دارید. پیشنهاد میشود از اسمهای تکراری استفاده نکنید زیرا بودجه و تلاش زیادی برای برندینگ کردن آن لازم است.
نام تایید شده به شکل نامحدود اعتبار دارد اما اگر نام تایید شده شخص حقوقی در شرف تاسیس یا تغییر به ثبت و انتشار اگهی منجر نشود، تنها برای سه ماه از زمان تایید نام اعتبار دارد. البته لازم به ذکر است که برای شرکت سهامی عام این مدت شش ماه از تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس است. برای اینکه از تکراری نبودن نام انتخابی خود مطمئن شوید میتوانید به آدرس ilenc.ir مراجعه کنید.
چرا انتخاب نام برای برند حائز اهمیت است؟
یعنی تمامی پیشنهادها، حتی آنها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینهها را حذف کنید. 6- از انتخاب نام فامیل خود را به عنوان اسم تجاری خود بپرهیزید. احساس زرنگی نکنید ، به دنبال کوتاه کردن مسیر موفقیت خود نباشید و نام برندهای معروف و معتبر دیگران ثبت برند تجاری را استفاده ، قرض و یا با تغییر ، به مالکیت خود در نیاورید. حتی گاه کلمات تشکیلدهنده بهقدری مضحک است که اصلا نمیتوان گفت این نام ، نام برند یک شرکت تجاری است . از این نامهای برند در ایران بسیار دیدهایم که آمدهاند ، سرمایه زیادی صرف برندسازی نموده و بعد از چند سالی حذفشدهاند.
- سه تا شریک هستیم به نام علی فرین امیر ما خودمون افا afa درنظر گرفته بودیم اما الان میگیم جالب نیست نمیدونم واقعا چه اسمی انتخاب کنم … اگه میشه یه اسمی پیشنهاد بدید لطفا .
- نامی که شبه لاتین است و توانسته جایگاه برندی بسیار قدرتمندی در بازار ایران کسب نماید.
- برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.
- به کمک مشاوران دکتر ویز میتوانید ویژگیهای نام مناسب شرکت را مشخص کنید.
همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. اسم شرکت هایی که در آن ها از عناوین و مفاهیم خارجی یا لاتین استفاده ثبت تغییرات شده باشد ، مورد تایید واقع نخواهد شد . منتها به نظر بنده کلمه «دلوسه» کلمه ای مازندرانی به معنی دلخواه و آنچه دلت میخواهد است.
از پسوندهای رایج برای ساخت اسم شرکت استفاده کنید
البته پیش از این در مقاله « تعیین نام شرکت » به طور کامل به شرح این موضوع پرداخته ایم. اما با این حال به طور اختصار به نحوه انتخاب نام شرکت در این نوشتار خواهیم پرداخت. نام زن داریوش سوم، نام دختر داریوش سوم (او با مادر خود همنام بود)، نام ملکهی اردشیر، همسر اردشیر دوم پادشاه هخامنشی. ر- دیگر اقداماتی که در قسمت تعیین نام صورت می گیرد با توجه به کثرت شرکتهای ثبت شده در ایران تعیین شماره ثبت شرکتها می باشد.
در این فهرست تنها آن دسته از نامها که ریشهای از زبانهای ایرانیتبار دارند آمدهاست. برای نامهای عربی، ترکی و غربی بکاررفته برای نامگذاری ایرانیان به صفحه فهرست نامهای بکاررفته برای افراد در ایرانرجوع نمائید. برای انتخاب نام شرکت از حداقل سه سیلاب باید به کار گرفته شود .
۱۳٫ اسمهای عمومی
مثالی جالب از برندهای جغرافیایی بسیار قدرتمندآمازون است. آمازون در حالی که نامی جغرافیایی است، همزمان یک نام استعارهای از بزرگی و فراگیری و همچنین نامی تصویری است که رود بزرگ آمازون را به خاطر میآورد. دارا بودن همزمان این سه ویژگی این نام را به یکی از قدرتمندترین برندهای جهان تبدیل کرده است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبت شرکت ونک میباشد. با انتخاب درست، اسم برند شما میتواند یکی از با ارزشترین داراییهای شما باشد، قادر به تمایز با رقبای شما و تسریع در آگاهی از برند است. با یک فرآیند با دقت برنامهریزی شده، میتوانید بر چالشهای نامگذاری مؤثر غلبه کرده و بهترین اسم را انتخاب کنید.
اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقهای فکر کنید. حتی به این فکر کنید که ممکن است برند شما خدماتی به خارج از کشور نیز ارائه دهد. پس بهتر است از استفاده از کلماتی که برخی حروف آن در زبان سایر کشورها نیست خودداری کنید.