پرش به محتوا
خانه » ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

  • از

حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” . در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما ثبت تغییرات نمایش داده خواهد شد . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند.

حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. ۱ – انحلال مؤسسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت والنهایه مؤسسه بعلت …………………………………. اساسنامه مؤسسه بشرح مذکور اصلاح ومدیرعامل یا هیئت مدیره اقرار به دریافت وجه افزایش سرمایه نمود. اعضای هیئت مدیره مؤسسه………………………………..ثبت شده به شماره ……………………. موسساتی مثل آژانس های مسافرتی و گردشگری که خدمات مسافرتی و ایرانگردی و جهانگردی را ارائه می دهند باید تاییدیه های تعیین شده را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهیه کنند .

sherkat.ssaa.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام ثبت برند تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند. دیگر این که پس از ثبت شرکت مبادرت به افتتاح شعبه شرکت می شود.

در شرکت های با مسئولیت محدود تقاضانامه و در شرکت های سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه می باشد. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود. هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد.

ثبت برند تجاری

زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید .

شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید.

  • به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود.
  • تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد.
  • موسساتی مثل آژانس های مسافرتی و گردشگری که خدمات مسافرتی و ایرانگردی و جهانگردی را ارائه می دهند باید تاییدیه های تعیین شده را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهیه کنند .
  • پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد.
  • در ادامه مدارکی که برای اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی برای هر یک از اشخاص حقوقی و حقیقی را نیاز دارید برای شما آورده‌ایم.
  • حمایت از سرمایه‌گذاری‌های حقیقی ، مشروع و در چارچوب قانون از تاکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضایی کشور است که البته سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از این قاعده مستثنی نیست.

متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید .

اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی

در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. شایان ذکر است، جهت مشاوره انتخاب نام شرکت می توانید با مشاورین ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید تا یاری دهنده شما در این انتخاب باشند. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید.

در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. نظر کارشناسان اداره ثبت حدوداً ۷ تا ۱۵ روز کاری بعد از ارسال فیزیکی اوراق به اداره روی سامانه نمایان می شود.

© کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .

اما اداره مرکزی یا همان سازمان اصلی در تهران واقع است. لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . بعد از رسیدن اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری بررسی روی پرونده انجام می شود. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید.

دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. سامانه ثبت شرکت – سایت ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری… به عبارتی چنانچه شخص غیرایرانی در صدد ثبت شعبه در کشور باشد باید قانون ثبت شرکتهای ایران و سایر ملزومات دیگر را رعایت کند .بر ثبت شرکت در تهران این اساس در مرحله اول و با مراجعه به سازمان توسعه تجارت می‌تواند به برخی از قوانین مرتبط در این زمینه دست یابد. جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید. موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۵ روز کاری زمان بررسی پرونده پلمپ دفاتر می باشد.

به این صورت، امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل دهد. می‌شود که ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق‌الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید. ۴- فتوکپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شرکاء جدید به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. ۳-کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی شرکاء جدید به ضمیمه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد.

امید است تا بتوانیم با قرار دادن مطلب ارزنده بر روی سایت جهت سهولت و تسریع امور شما عزیزان گام های موثری را برداریم. دسته بعدی افرادی است که نوآوری ندارند و صرفا هدفشان واردات و صادرات کالاها می باشد و جنبه تجاری دارد. در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد. با انتخاب نام هر یک از شرکا میزان سهام یا سرمایه شان را مشخص کنید . در شرکت های تضامنی و شرکت مختلط علاوه بر نکات فوق باید اسم تمام شرکای ضامن نیز منتشر شود.

برچسب‌ها: