پرش به محتوا
خانه » معرفی 10 سازنده رایگان نام تجاری و برند

معرفی 10 سازنده رایگان نام تجاری و برند

  • از

پس انتخاب نامی مناسب برای برند از موارد مهم در سودآوری و پیشرفت یک محصول به حساب خواهد آمد. تا سال ها یک برند و نام بردن آن از موارد شناخت محصول و خدمات شما به حساب خواهد آمد. منظور از نام شرکت ، نامی است که با آن بتوان یک محصول را معرفی کرد و شناخت . این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و ثبت تغییرات توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد. نام برند به مانند نام هر شخص در جامعه می باشد که تنها مختص و متناسب با ویژگی های او می باشد . به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

  • ۲- مخاطب شناسی کنید تا نامی که انتخاب می‌کنید بتواند با مخاطبان کسب و کار شما ارتباط بیشتری برقرار کند.
  • رعایت تجانس آوایی شاه کلید انتخاب نام برند قدرتمند است.
  • زیرا این‌گونه اسم‌ها فقط برای زمانی که قصد فروش در همان منطقه را دارید تأثیرگذار است و در زمان گسترش کسب‌وکارتان با دیگر کشورها به مشکل برمی‌خورید.
  • پس میتوان گفت که با اهمیت دادن به مواردی چون انتخاب اسم پیج مناسب که مربوط به حوزه فعالیت ما در این شبکه اجتماعی پر طرفدار باشد.
  • بسیــاری از نام‌های عالــی دنیا کوتـــاه نیستند، و تعداد زیادی از برندهای برتر از املای سختـــی برخور دارند و هیچ‌کـس نمی‌تواند به شما بگوید مفهوم کدام نام، بیش از دیگر نام‌ها در خاطر می ماند.

پیش از آنکه لیستی بلندبالا از نام‌های مدنظر خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که همه ایده‌های خود را یکجا گردآوری کرده‌اید. بهتر است با یک سند اولیه که نقطه مرجعی در سرتاسر فرآیند نام‌گذاری استارت‌آپ شما است، شروع کنید. ثبت برند این سند، شامل مؤلفه‌های اصلی برندتان است که شما را منحصربه‌فرد می‌سازد. حتماً اطلاعاتی مانند کاری که کسب‌وکار شما انجام می‌دهد، ارزش‌های شما و مزیتی که برای مشتریان به ارمغان می‌آورد را در این سند بگنجانید.

در ادامه برای چند کسب و کار پر طرفدار اسامی مناسبی را پیشنهاد میدهیم که بتوانید به راحتی از این مرحله آسان عبور نمایید و استارت کسب وکار خودتان را بزنید. چرا که بعضی ازآنها واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه به شما خوش قول باشم.. بسیاری از برندها برای ساخت یک نام موثر و توانمند از طبیعت قدرت میگیرند. بطور مثال استیو جابز با الهام از باغ سیبی که قبلا در آن مشغول به کار بوده، برند اپل را خلق کرد.

دومین منبع برای اعتبارسنجی ایده‌های نام‌گذاری، ارزیابی ریسک آن‌ها در ارتباط با علائم تجاری است. برای پرهیز از ورود به دعاوی حقوقی پیچیده، زمان‌بر و پرهزینه، به این موضوع دقت فراوانی داشته باشید. بسیاری از استارت‌آپ‌ها، در نهایت مجبور می‌شوند که نام خود را تغییر دهند، زیرا نامی که سعی داشتند از آن استفاده کنند، قبلاً به ثبت رسیده است.

استفاده از اسامی لاتین

بنابراین از هر آنچه که درباره مخاطبین تان می دانید استفاده کنید تا بتوانید ارتباط نامهایی که به ذهنتان می آید را با واقعیت بازار مخاطبین اندازه گیری کنید و بسنجید . رقبای شما چه اسامی دارند؟ لیستی از اسامی آنها تهیه و با هم مقایسه کنید تا ایده شما شکل بگیرد و اسم خودتان را توسعه و بهبود دهید به گونه ای که در میان جمعیت رقبا ، نام شما متمایز باشد . به هر حال در این تحقیق سعی گردیده است تا نکات کلیدی در انتخاب نام شرکت بیان گردد .

اما این نام از یک خواب به فکر Jeff Janson اولین کارمند “واقعی” این شرکت رسید! البته که پیدا کردن یک نام مناسب اندکی دشوار خواهد بود! مدیران و صاحبان مشاغل مدت هاست فرزندان نوپای خود را با نام هایی منحصر به فرد پرورش داده اند، بعد ها شرکت های مبتکر و آژانس های تبلیغاتی نیز وارد میدان شدند، و حالا این هنر، علم و مهارت شکلی تخصصی به خود گرفته.

ایده اسم برند

انتخاب نام برند میتواند از هر زبانی باشد، و اما توصیه می کنیم نام­ هایی را که تلفظ ساده و ساختار زبانی مناسبی دارند، انتخاب کنید. بسیاری از شرکت های موفق یک تلفظ منحصر به فرد را با تن صدای برندخود همراه ساخته اند، که عموما دارای معانی مرتبط با محصول و خدمت شرکت (در سایر زبان ها یا گویش ها) است. اگر محدودیت قانونی ندارید، به معانی نام انتخابی خود به زبانی دیگر که نام­ گذاری را خاص، به یاد ماندنی و جذاب می کند، فکر کنید.

با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.

اسم‌های معنادار

برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت . درصورت پاسخ منفی به نامهای پیشنهادی نیازی به پرداخت مجدد مبلغ 40،000 ریال نمی باشد. البته درصورت سپری شدن زمانی بیش از three ماه از تاریخ تأیید نام و درصورت عدم ثبت شرکت به دلایل مختلف، و هم چنین تغییرنام ، متقاضی می بایست نسبت به واریز مبلغ فوق به شماره حساب مربوطه و ارائه فیش آن اقدام نماید. درثبت شرکتهای مشارکتی، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نام کاملاً فارسی و دارای اصطلاح (به عنوان پسوند) با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید .

۲ مطمئن شوید که اسم برند شما املای راحتی دارد

اگر دیگران بتوانند حوزه فعالیت بیزینس شما را با توجه به اسمی که انتخاب شده است حدس بزنند، به احتمال بسیار قوی این اسم ایده آلی برای برند شما خواهد بود. بهتر است بلافاصله پس از انتخاب اسم برند، دامنه‌ی اینترنتی مورد نظرتان را بخرید و اکانت شبکه‌های اجتماعی‌تان را نیز ایجاد کنید(به عنوان راهنمای انتخاب اسم برند حتما این موضوع را در نظر داشته باشی). برندسازی و به تبع آن انتخاب اسم برند از جمله اقدامات بسیار ضروری در جهت توسعه کسب و کار و رونق روابط تجاری است. یک شرکت تجاری برای شناخته شدن در بین مردم و رونق فروش نیازمند برند سازی است، در غیر این صورت بی نشان مانده و هیچ محبوبیتی پیدا نخواهد کرد.

با یک فرآیند با دقت برنامه‌ریزی شده، می‌توانید بر چالش‌های نام‌گذاری مؤثر غلبه کرده و بهترین اسم را انتخاب کنید. قدم دیگری که باید قبل از شروع طوفان مغزی یا قرار دادن قلم روی کاغذ بردارید، این است که ثبت شرکت در تهران منظره رقابتی را برای برند خود ترسیم کنید. برای این منظور، لیست کاملی از همه رقبا در اسم برند خود تهیه کنید. همان‌طور که نام‌ها را جمع می‌کنید‌، آن‌ها را به شش دسته‌ای که در بالا ذکر شد تقسیم کنید.

دکترویز یکی از موسساتی است که یک مشاور کسب و کار حرفه ای و تخصصی در زمینه کسب و کار محسوب می شود. این موسسه می تواند به شما کمک کند که اسم مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید و قدم های اول خود را برای ثبت یک شرکت موفقت، محکم بردارید. این سازنده نام تجاری شما را کمک می کند تا از آشفتگی های ذهنی رها شده و با ارائه پیشنهاداتی شما را در انتخاب نام تجاری مناسب راهنمایی می کند. Namesmith دارای ویژگی های الگوریتم پیشنهاد نام های تجاری مختلف بر اساس کلمات کلیدی شما خواهد بود. این ویژگی ها شامل اشتباهات هدفمند، اضافه کردن پسوند یا پیشوند ها و همچنین ایجاد نام فانتزی بر اساس آنچه وارد کرده اید، هستند.