پرش به محتوا
خانه » مراحل پلمپ دفاتر قانونی در سامانه اداره ثبت شرکتها

مراحل پلمپ دفاتر قانونی در سامانه اداره ثبت شرکتها

  • از

پس از این که گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کردید، پنجره جدیدی باز می شود که در باید در آن اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید. این اطلاعات را وارد کرده و گزینه «ثبت نام» در زیر کادر را بزنید. توجه کنید که شماره تلفن همراه با کد ملی وارد شده با هم تطابق داشته باشند.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده ثبت برند و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید. باید ان کد را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب کاربری تان انتخاب نمایید. تعیین حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی یکی از مهمترین اقدامات و یکی از ضروری ترین اقدامات پس از ثبت است که باید حتما صورت بپذیرد.

معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود. پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید.

  • اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود.
  • • شامل مترجمی اسناد و مدارک ،ترجمه اسناد و اظهارات در محاکم و….
  • همچنین اگر قصد تاسیس شرکت مهندسی دارید و می‌خواهید در نام آن از کلمه مهندسی یا مهندسان استفاده کنید، ارائه مدرک معتبر و مرتبط تحصیلی الزامی خواهد بود.
  • در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد.

همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم.

نحوه ثبت شرکت

اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم تغییرات شرکت داد . اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود.

سایت اداره ثبت شرکتها

این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند. چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند .

ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند. تمدید مدت زمان شرکت، انحلال شرکت، تغییر یا خروج شرکا، ایجاد تغییرات در نام شرکت همگی جزو تغییرات ذکر شده می باشند. من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم. توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود.

اما این سازمان روز به روز در جهت به روز رسانی سامانه ثبت من تلاش کرده و اکنون بخش زیادی از خدمات خود را از این طریق ارائه می دهد. اکنون به راحتی می توان گفت که درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به یک سامانه جامع تبدیل شده است. چرا که کاربران می توانند با مراجعه به این سایت به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir بخش بزرگی از خدمات آن را دریافت نمایند. در ادامه خدمات قابل ارائه این سایت که در حال حاضر فعال هستند را بیان می کنیم. اما اکنون که با خدمات فراوان این سامانه به صورن آنلاین آشنا شده اید، به آموزش نحوه ورود و ثبت نام در ان برای شما می پردازیم. در وبسایت آگاه ثبت می توانید از طریق فرم های درج شده، شماره تماس یا ارسال ایمیل، بصورت مستقیم و رایگان با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند.

ما با برند یا همان ثبت علامت تجاری یا نشان تجاری شما کسب و کار شما را انحصاری برای شما خواهیم کرد. به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه ثبت شرکت می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. این در حالی است که استفاده از این خدمات مزیت های فراوانی هم برای شما به دنبال دارد.

اداره ثبت شرکت های سازمان کیش

همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان. تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند.

مزایای ثبت شرکت سهامی خاص

این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند. این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند. البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند.

اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. قیمت های ما خیلی کم نیست ولی به جرات مناسب ترین قیمت تاسیس شرکت با توجه به کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را تجربه می کنید. در ادامه به عناوین بخشی از خدمات موسسه ثبتی ثبتینو اشاره می کنیم. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.