Content
پس از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها و پیگیری وضعیت از طریق سامانه، ممکن است سه حالت اتفاق بیفتد. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. ثبت برند را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . ثبت شرکت را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید .
- در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود.
- از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود.
- در نظر داشته باشید که اعزام کارشناس در محل و مشاوره حضوری به معنای عقد قرارداد نخواهد بود.
اگر نوع شرکت «شعبه شرکت خارجی» یا «نمایندگی شرکت خارجی» باشد مواردی در ذیل صفحه نمایان می شود. این اطلاعات شامل «نام فارسی شرکت مادر»، «نام لاتین شرکت مادر»، «سرمایه ثبت برند به ریال»، «سرمایه به دلار»، «مرجع ثبت کننده به فارسی» و «مرجع ثابت کننده به لاتین» است . همچنین باید «کشور ثبت کننده» را نیز از فهرست کشورها انتخاب نمود.
چه مدارک و مراحلی برای ثبت شرکت موردنیاز است؟
شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار میبخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو میبرید، از تسهیلات مالی استفاده مینمایید و به کسب و کار خود گسترش میدهید. برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید.
انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید.
ثبتیکال
پس از تنظیم و ثبت مدارک در سامانه ثب،ت این مدارک باید توسط اعضای شرکت جهت ارسال بهاداره ثبت امضاء شوند. ثبت شرکت ، شراکت بین دو یا چند نفر زمانی مورد تایید است که به صورت حقوقی ثبت شود و شرکت برای ثبت شدن نیازمند حداقل ۲ نفر شریک و ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال سرمایه می باشد. مجمع عمومی متشکل از شرکاء شرکت و مجموع اشخاصی می باشد که شخصیت شرکت را به وجود آوردهاند و شخصیت حقوقی پیگیری ثبت تغییرات شرکت شرکت وابسته به وجود آنها می باشد. مجمع عمومی بالاترین مرکز قدرت و تصمیمگیری شرکت و تعیین کننده مقررات آن میباشد. آنلاین ثبت مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از ۳۰۰۰۰ ثبت شرکت ،بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است .
مقالات بیشتر در مورد ضروریات ثبت شرکت در ایران
حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد. وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد. شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل 3 عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد).
اگر به خوبی با روند و قوانین آن آشنا نباشید این کار میتواند با موانع زیادی مواجه شود و موجب تاخیر و هدر رفتن زمان و پول شود. یکی از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید اهمیت مشورت با کارشناس امور ثبت شرکتها است. بهتر است پیش از هر تغییری حتما با کارشناس ثبت شرکت ثبت مشاوره داشته باشید و نظر او را در مورد تغییر مورد نظر جویا شوید تا از بروز خسارتهای جبرانناپذیر و ورد آسیب به شرکت جلوگیری کنید. من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم.
خیر، شما در زمان ثبت شرکت خود اجباری برای ارائه آدرس اداری تجاری ندارید. درواقع در این بخش کسی از شما آدرسی که قابل بازدید باشد را طلب نمی کند. اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید.
در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .
شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. تمامی فعالیت هایی که در طول مدت زمان سال مالی قبل انجام داده اید را بهتر است ثبت کنید این مورد باعث می شود که دارایی با اعتماد بیشتری به فکر تایید دفاتر پلمپ شما باشد. دفاتر دیگری از قبیل دفتر معین، دفتر ضمانت نامه ها، دفتر صندوق و نظایر آن نیز مورد استفاده تجار قرار می گیرد که اختیاری است و الزام قانونی برای استفاده از آن ها وجود ندارد، بلکه جهت سهولت اداره امور شرکت ها و حجره های تجار به کار گرفته می شود. دفتری است که تاجر باید هر سال صورت جامعی از کلیه دارایی منقول و غیرمنقول و دیون و مطالبات سال گذشته خود را به ریز مشخص کرده و در آن دفتر ثبت و امضا نماید و این کار باید تا پانزدهم فروردین سال بعد انجام پذیرد. از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند.