پرش به محتوا
خانه » لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

  • از

فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید. خرید یک اسم خوب با دامنه آزاد ، باعث شد در زمان بسیار صرفه جویی کنیم و قطعا اگر خودمان هم می خواستیم انجام دهیم احتمالا با این کیفیت انجام نمی شد. به عنوان مثال می‌توان «چی توز» و «اشی مشی» را نام برد.

همانطور که بیزنستان باید رویکرد فروش متفاوتی داشته باشد تا بتواند از رقیبانتان متمایز باشد، نام تجاری شما هم باید این متمایز بودن را نشان دهد. همچنین میتوانید از آن برای منعکس کردن قدرت بیزنستان یا نشان دادن نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید استفاده کنید. بعنوان مثال برند adidas را در نظر بگیرید که لوگویی بسیار مستقیم و مشخص ثبت شرکت از شکل یک سیب دارد. این باعث میشود مردم بتوانند خیلی راحت آن برند را به خاطر بسپارند. چرا؟ زیرا به جای اینکه فقط به حافظه زبانی خود تکیه کنند، می توانند حافظه بصری آن برند را هم ذخیره کنند. اگر می خواهید برند فوق العادهای برای بیزنس خود داشته باشید، مطمئن شوید که مردم بتوانند نام تجاری شما را با علامت تجاریتان مرتبط ببینند.

💡 اگر تنهایی دارید بار این مسئولیت را به دوش می‌کشید، سه سایت Namelix، howtostartanllc و Shopify کمک‌تان می‌کنند که به اسامی انگلیسی جالبی برسید. از سایت واژه‌یاب برای یافتن معنی کلمات و پیدا کردن ایده‌های جدید استفاده کنید. اگر نام خلاقانه و منحصربه‌فردی را انتخاب کنید، شانس بیشتری دارید که در حافظه‌ها بمانید. مثلاً نام‌های اسنپ، تپسی، پپسی، گوگل و سونی برای زمان خودشان کاملاً خاص و متمایز هستند و به‌راحتی می‌توانند به حافظه سپرده شوند. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید.

برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا ثبت برند تجاری شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی دختران استفاده کنید.

این ویژگی از انتخاب نام برند یعنی این که علاوه بر نام بتواند یک تصویر ذهنی نیز در مخاطب ایجاد کند. برندهایی مانند جگوار، اپل، ردبول و غیره مثال مناسبی از این ویژگی نام‌های برند به شمار می‌روند. تصور کنید که شما نام یک برند را دقیقا نمی‌دانید، تلفظ کنید و زمانی که وارد یک فروشگاه برای خرید می‌شوید از اینکه نام اشتباه به زبان آورده خجالت زده می‌شوید! این مساله تا حد زیادی شما را مجاب می‌کند که محصول و برند دیگری را انتخاب کنید! نام برند باید دارای تلفظ ساده‌ای بوده و هر فردی بتواند به راحتی آن را به زبان بیاورد. انتخاب این نام برند شاید یکی از پر ریسکترین روش‌های انتخاب نام برند کسب و کارتان در دنیای امروز باشد.

سوالات متداول در زمینه انتخاب اسم برند

یکی از انواع نام برندی که می‌توانید برای خدمات و شرکت خود انتخاب کنید، نام‌های توصیفی است. یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت و عدم موفقیت کسب و کارها انتخاب نام برند است در این مقاله می خواهیم در مورد مواردی که در انتخاب نام برند باید در نظر بگیرید،صحبت کنیم. شما الان تقریباً با تمام فوت‌وفن‌های انتخاب اسم برند آشنا شده‌اید؛ منتها برای اینکه ایده‌های خفن‌تری به ذهن‌تان برسد، در بخش بعد جدولی داریم که دسته‌بندی انواع نام برند با مثال در آن آورده شده است. انتخاب اسم برند و همچنین برند سازی نیاز به مشاوره دارد .

راهنمای انتخاب اسم برند

شاید عده‌ای به شما بگویند پیدا کردن چنین اسمی غیرممکن است. اما تجربه نشان داده که این کار کاملاً امکان‌پذیر بوده و فقط به مقداری صبر و حوصله و تفکر عمیق احتیاج دارد. سلام.یه اسم درزمینه زعفران، آجیل وخشکبار میخوام که بعنوان برند ثبت کنم… همانطور که در موارد فوق الذکر هم به آن اشاره نمودیم به هر علامتی اعم از اسم، رنگ، حرف، شکل، رقم، حرف که سبب متفاوت شدن کالا و خدمات تولید شده توسط یک شرکت و یا تولیدکننده دیگر می شود برند گفته می شود. ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد.

برند شما، فرزند شماست

همیشه برندهایی را می بینید که چه به دلیل ماندگاری و اصالت ، به نام افرادی است که آن را تاسیس کرده اند. گستره این برندها به اولین برندهایی که بوجود آمدند، نیز کشیده می شود. زمانی، نام فورد در هر خیابان و نام نوتلا روی هر میز صبحانه مشاهده می شد. همچنین، برندهایی که دارای نام های به یادماندنی هستند، بهتر است حامی داشته باشند در غیراینصورت،فانی هستند. برند باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد وافزایش باشد.

اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید. با توجه به اینکه «فیروزه» شبیه نام‌های خانوادگی رایج (مثل رضایی، احمدی و … ) نیست اگر دوست داشته باشید می‌تونید از این اسم به عنوان نام برند استفاده کنید. ممنون میشم اگر پیشنهاد و یا نظری در این زمینه دارین اعلام کنید .

  • در این مقاله ۱۶ نکته مهم برای انتخاب اسم برند را بررسی خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید یک نام تجاری ماندگار را انتخاب کنید.
  • مشکل نام‌های ساختگی برند آن است که هیچ تعریف مشخصی غیر از تعریفی که مبتکر آن ارائه کرده، ندارد.
  • کافی است نام یک شهر یا یک شهرستان را در مقابل محصول یا خدمات خود قرار دهید.
  • استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نام های پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد.
  • مانند نام برند “می ماس ” که نام یکی از قمرهای سیاره کیوان بوده و در عین حال هم آوا با ” ماست “به عنوان یکی از محصولات این شرکت نیز می باشد.

این چهار عامل در مورد برند، شرکت یا کسب و کار شما، همه ی فعالیت ها مخصوصاً انتخاب اسم برند شما را تحت شعاع قرار میدهند. وقتی این four مورد را فهمیدید، باید بروید سراغ وجه تمایز ثبت تغییرات شرکت خودتان و رقبا. ین مقاله راهنمای کامل انتخاب اسم برند برای کسب و کار شماست. پس یک ‌بار برای همیشه با صرف کمی وقت و خواندن این مقاله بهترین اسم را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

این که ما بتوانیم از اعداد یا ترکیب اعداد با حروف برای خود نامی قدرتمند و خاص بسازیم. این کلید خصوصاً این روزها که به شدت انتخاب اسم برند و خصوصاً اخذ دامنه‌‌های اینترنتی سخت شده است برای ما می‌تواند بسیار چاره‌ساز باشد. به این صورت اسنپ که با اپلیکیشن تاکسی‌یاب اینترنتی کارش را شروع کرد اسم خوبی را برای خود ساخت و پرداخت.

ضمانت می کند که مشتریان توانایی تشخیص و تفکیک محصولات از یکدیگر را دارند. حق استفاده منحصر به فرد برند تنها برای کسی که برند خود را به ثبت رسانده باشد شناخته می شود. نام ­های برگرفته از طبیعت میتوانند به متمایز شدن نامبرندشما از رقبایتان کمک کنند و پیام برندتان را به سادگی به مصرف ­کنندگان منتقل نمایند. شیفتگی ذاتی انسان ­ها به جهان طبیعت، آن را به منبع الهامی عظیم برای یافتن نام­ های احساسی تبدیل کرده است که همواره داستانی در پس خود دارند. طبیعت جایی است که انتقال پیام در آن به اشکال مختلف صورت می گیرد، به عنوان مثال شما می توانید به کمک آن خلوص، ناهمواری، اقلیم (سرد یا گرم)، یا حتی کیفیت مناسب را تعریف کنید. با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…