سامانه ثبت شرکت نیک، سامانهای هوشمند برای ارائه خدمات ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت مانند انحلال شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت اختراع و ثبت تمامی امور مربوط به شرکتها در ایران میباشد. ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید . سامانه پایدار ثبت با داشتن زیرمجموعه ای مشتمل بر ۱۵ نفر مشاور و کارشناس در زمینه ایزو، توانایی دریافت انواع گواهینامه های ایزو در کلیه زمینه ها از شرکت های معتبر در کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، کانادا و انگلیس را دارد.
- برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند.
- منظور از نام امضـا کننـده دفتـر و نـام خانوادگی امضا کننده دفتر مشخصات شخصی است که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها تایید میکند.
- پـس از آن نـام درخواسـتی را مشـخص کرده و در قسـمت مورد نظر تایپ می شود.
- کارت بازرگانی اجازه واردات و صادرات را به دارنده کارت میدهد.
متخصصین امور ثبتی شرکت نیک تمامی مراحل را به صورت گام به گام و اصولی انجام می دهند تا هیچگونه اتلاف وقتی صورت نگیرد و نیازی به تکرار روند مراحل ثبت شرکت نباشد. پیچیدگی های زیادی در این مسیر وجود دارد که باید توجه ویژه به آنها داشت تا کار به صورت اصولی پیش برود و مسیر را طولانی نکند. از هر کجای ایران که باشید قادر به استفاده از خدمات ثبت شرکت نیک خواهید بود. در صورتی که قصد دارید به ثبت شرکت بپردازید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه دریافت نمایید. از دیگر مواردی که برای ثبت شرکت در قم باید به آن توجه داشته باشید، مدارکی است که برای این کار به آن نیاز دارید. به این نکته دقت داشته باشید که در هنگام تاسیس یک شرکت زمان یکی از مهم ترین فاکتورها است، یعنی هر چه در زمان کمتری کارهای ثبتی خود را انجام دهید، زودتر می توانید فعالیت های خود را شروع کنید و سود شما هم بیشتر خواهد بود.
خلاصه مراحل ثبت شرکت را در این نوشته میخوانید
با توجه به تغییرات جدید سامانه ثبت شرکت ها، مشخصات شرکت شما دچار مغایرت شده و می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام شود. و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) . صورتجلسه موسسین هر شرکت در این قسمت می بایست ذکر گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود.
هزینه های ثبت شرکت چقدر می باشد ؟
در این حالت باید حداقل دو نفر به عنوان شریک در کنار هم حضور داشته باشند. 3 – اگر موضوع شرکت شما احتیاج به مجوز دارد ، تسلیمِ اصلِ مجوز به مرجع ذی صلاح ضروری است . 2 – دو نسخه از اساسنامه که آن هم حتما باید امضا شده باشد . در پاره ای از اوقات به علت اختلال در سایت ممکن است این پیغام ارسال گردد.
برای پیگیری درخواست و همچنین لغو درخواست به دو قسمت بعدی باید رجوع شود . برای پلمپ دفاتر قانونی باید به قسمت بعدی مراجعه کرد و اظهارنامه پلمپ راتکمیل کرد این مرحله پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی میباشد. برای انتخاب نام شرکت، نباید از کلمات کلیشه ای و خسته کننده استفاده کرد. درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد. این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .