پرش به محتوا
خانه » ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

  • از

کارگروه تخصصی ثبت، منابع طبیعی استان اصفهان و شرکت عمران بهارستان … آیین تقدیر و معارفه ریاست اداره ثبت اسناد و املاک خمینی شهر با حضور مسؤولین … قابل توجه کلیه متقاضیان ثبت صورتجلسات و درخواست های تاسیس در زمان ورود اطلاعات می بایست حافظه نهان ” cache” سیستم خود را به شرح ضمیمه پاک نمایند. جهت دریافت پاسخ سوالات مربوط به ثبت درخواست و یا ارائه بازخورد استفاده از این تارنما، از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی با ما در تماس باشید. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم.

حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند ثبت تغییرات که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

ثبت شرکتها پیگیری درخواست

متصدی امر کلیه صفحات آن را شمارش و به مهر مخصوص ممهور می نماید و تعداد صفحات را در ابتدا و انتهای آن با تصریح به اسم و مشخصات تاجر صاحب دفتر، قید و اعداد را با تمام حروف نوشته و دو طرف آن را با مهر سربی که وزارت دادگستری تهیه نموده پلمپ می کند. اگر شرکت در طول فعالیت خود تغییراتی داشته است باید تمامی مدارک تغییرات شرکت کپی گرفته شود. با توجه به ماده 200 قانون تجارت که در رابطه با تغییر اساسنامه بحث نموده ثبت این تغییرات را الزامی دانسته است بدین دلیل تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی الزامی است. برای انجام تغییرات در تعداد شرکای شرکت باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل داده و کلیه ی اعضای را طی آگهی دعوت برای حضور در مجمع مطلع نمایید و این جلسه را باید با اکثریت اعضاء تشکیل دهید تا در خصوص افزایش و کاهش شرکا تصمیم گیری شود.

قسمت شروع سال مالی و شروع ماه مالی را نیز تکمیل کنید .منظور از شروع سال، ماه و روز مالی انتخاب آن ها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد.تاریخ پایان سال مالی،نیز توسط سامانه محاسبه می گردد. بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمپ مبنای شروع سال، ماه و روز مالی نمی باشد. three.در بخش بعدی باید اطلاعات مربوط به جلسه وارد شود مانند تاریخ جلسه، ساعت شروع و پایان، نوع صورتجلسه، نام متقاضی، تابعیت و اطلاعات کارت ملی متقاضی، نام امضا کننده و تابعیت آن، شماره ملی امضا کننده و کد پستی شخصیت حقوقی وارد شده و وارد مرحله بعد شوید. بسیاری از تغییرات تنها هنگامی می تواند اعمال شود که به تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیات مدیره برسد.

با توجه به تماسهایی که با موسسه سرمایگان در خصوص عدم تکمیل فرایند اخذ و پلمپ دفاتر می گیرند ،امکان دارد مثل سال گذشته برای شرکتهایی که برای اخذ دفاتر اقدام کردند ولی مراحل را کامل نکردند فرصت دو باره ای بدهند که فرایند را تکمیل و دفاتر را اخذ کنند. برای دریافت نام کاربری و کلمه ی عبور ثبت برند تجاری برای شعب، ابتدا باید وارد سامانه ی ثبت نام شماره اقتصادی شده و در قسمت شعب، اطلاعات شعب خود را وارد نمایید. اطلاعات ثبتی شما، توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعتبارسنجی خواهد شد. برای شعبی که اطلاعاتشان توسط سازمان امور مالیاتی کشور تایید گردد، نام کاربری و کلمه ی عبور صادر خواهد شد.

ثبت تغییرات در شرکت

به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. با همت والا و بلند جمعی از کارکنان فعال و علاقه مند و صدیق، تیمی فنی و تخصصی در ارتباط با ثبت شرکت ها جمع آورده ایم تا بتوانیم به سهم خویش نقشی هر چند ناچیز در رفع مشکلات ثبتی متقاضیان محترم ایفا نماییم.

  • اگر این عبارت درج شده باشد نهایتا تا روز سه شنبه در مین قسمت درگاه پرداخت برای شما فعال می شود وجه تعیین شده را پرداخت کنید و منتظر دریافت دفاتر قانونی بمانید .
  • رئیس دایره حقوقی که به صورت تفکیک شده هر شخص برای یک دایره انتخاب شده اند بعد از بررسی کارشناس ارشد پرونده را به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهد و بعد از چک کردن نهائی آن را برای انتشار آگهی ثبتی و یا اعلام ابلاغیه های رد یا نقص جهت رویت متقاضی بر روی سامانه ارسال می کند.
  • ثبت فرهنگ برای رفع این مشکل تصمیم به شفاف سازی قیمت های خدمات و هزینه ثبت شرکت نموده است.
  • در صورتی که اختیار تغییر محل شرکت با هیات مدیره باشد، اعضای هیات مدیره باید مراحل لازم را انجام دهند.
  • گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد.

در شرکت های سهامی عام کلمه ی « عام» و در شرکت های سهامی خاص کلمه ی « خاص »بلافاصله بعد از اسم و یا قبل از اسم شرکت اضافه می شود و علت آن هم تشخیص نوع شرکت سهامی برای مراجعه کنندگان است.لذا باید پیش از نام شرکت قید عام یا خاص بعمل آید ،مانند شرکت سهامی خاص تیام کالا. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

ثبت فرهنگ برای رفع این مشکل تصمیم به شفاف سازی قیمت های خدمات و هزینه ثبت شرکت نموده است. ما علاوه بر رعایت انصاف در قیمت گذاری خدمات خود، تلاش بر شفارف سازی تعرفه های ارائه شده به مشتریان خود کرده ایم. چنانچه کاربر نیاز به دفاتر خاص داشته باشد، می بایست پس از اتمام مراحل درخواست و تایید نهایی در سامانه به ادارات پست مرکز استان یا شهرستان مراجعه نموده و نسبت به تحویل دفاتر اقدام نماید. بیش از حد گذاشتن صفحات سفید یکی دیگر از دلایل رد دفاتر پلمپ برای شرکت ها است.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

پس بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. بله از ادارات پستی که ارسال مدارک پلمپ دفاتر را انجام می دهند می توانید اقدام کنید. برای تهیه پاکت مخصوص شما باید به مراکز پستی که در تهران و یا شهرستانها ، ارسال درخواست پلمپ دفاتر را انجام می دهند مراجعه کنید. که لازم است هر دو نسخه را شما بعد از اتمام کار پرینت بگیرید و نسخه اظهارنامه را همراه با مدارک به اداره پست مربوطه ببرید و به اداره ثبت پست کنید. کلیه اطلاعاتی که برای ثبت شرکتها مور نیاز است را میتوانید با استفاده از منوی روبرو ثبت کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای در نظر گرفتن هزینه ها بیشتر روی کیفیت خدمات تمرکز کنید که صورتجلسات تغییراتی که برای شما آماده می کنند در ادامه کار شما را د چار مشکل نکنند. شرکت های مسئولیت محدود در صورتی که نقل و انتقال سهام به صورت داخلی و میان خودشان انجام گرفته، نیازی به گواهی مالیات ندارند. اگر اکثر شرکاء در جلسه حضور داشته اند، اصل آگهی دعوت مطابق اساسنامه شرکت ثبت شرکت و با رعایت موارد قانونی مربوطه، الزامی است. در صورتی که مجمع نیاز به تغییر را تایید کند، باید در کمتر از یک ماه این موضوع را در همان روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت در آن منتشر شده، منتشر کنید. با توجه به نوع صورتجلسه و تصمیمات اخذ شده، مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایید. اطلاعات مربوط به شرکت هم چون نوع شرکت، شناسه ملی مربوط به آن و شماره ثبت را وارد نمایید.

از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد.

برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید و از همکاران ما درخواست اعزام مشاور در محل داشته باشید. اگر شرکت شما شعبه و یا نمایندگی در سایر مناطق دارد بهتر است اطلاعات مربوط به ای شعبه ها را هم بدهید تا از رد دفاتر پلمپ شما جلوگیری شود. نکته ای که از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر شرکت هایی که دارای نمایندگی و یا شعبه هستند بدان توجه کنند. دفاتر دیگری از قبیل دفتر معین، دفتر ضمانت نامه ها، دفتر صندوق و نظایر آن نیز مورد استفاده تجار قرار می گیرد که اختیاری است و الزام قانونی برای استفاده از آن ها وجود ندارد، بلکه جهت سهولت اداره امور شرکت ها و حجره های تجار به کار گرفته می شود. وکالتنامه برای شخصی که نماینده شرکت است و قصد پلمپ دفاتر را دارد.

برچسب‌ها: