پرش به محتوا
خانه » اسامی کردی برای برند

اسامی کردی برای برند

  • از

شرکت ما در چند سال گذشته با اخذ کارت بازرگانی در کار واردات گوشی موبایل و لوازم جانبی و قطعات یدکی لوازم خانگی ورود کرد و توانست تجربه خوب و مثبتی داش… ارتباط مفهومی،استفاده از کلمات محلی،ایجاد کلمه جدید، استفاده از نام موسس ، بهره مندی از ریتم و تلفیق کلمات از سری ملاک های انتخاب اسم می باشد. انتخاب نام تجاری کوتاه در حافظه انسان به آسانی ماندگار می شود. اما هوشیار باشید برای این که بتوانید اسم کوتاه برند خود را در ذهن خریداران ثبت کنید باید به نوع لوگوی انتخابی نیز توجه داشته باشید. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. اگر به آگهی های تبلیغاتی که از رسانه های مختلف پخش می شوند دقت کنید متوجه می شوید زمان پخش آن ها تنها چند ثانیه طول می کشد اما نام برند عنوان شده مدت ها در ذهن مخاطب به یادگار می ماند.

این کار موجب شد این فروشگاه واژه کوروش را از تمامی سردرهای خود بردارد و با نام کوروش ادامه‌ی فعالیت کند. در حقیقت زمانی که شما از نام یک برند معروف کپی برداری می‌کنید یک برند فیک و تقلبی به ‌نظر می‌آیید. شما حتی در شروع مسیر باید اعتماد به نفس بالا داشته باشید و با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود رضایت‌مندی آنان را جلب کنید تا بتوانید جایگاه اصلی‌تان را در بازار بدست آورید. برای مثال در سال ۲۰۱۰ میلادی تعدادی از پژوهش‌گران دانشگاه آلبرتای کانادا در پژوهش‌های خود دریافتند که مخاطبان و مشتریان به نام‌هایی که از ساختار تکرار شونده استفاده می‌کنند رغبت بیشتری دارند. اسم‌هایی مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نام‌ها هستند.

  • تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری که قبلا سابقه داشته و هم اکنون قصد تعویض نام آن را دارند.
  • استفاده از اسامی معروف ممکن نیست زیرا منجر به فریب افکار عمومی می­شود.
  • تعمیر و بازسازی می شد-تا اینکه تعمیر قطعات موتور سیکلت کم کم از دوچرخه پیش گرفت…
  • اسمی کوتاه و شیرین انتخاب کنید و سعی کنید از انتخاب نام‌هایی که تلفظ آن دشوار است خودداری کنید.
  • از جمله اسامی خارجی نیز می توان به موسس مرسدس بنز اشاره کرد که نام دخترش را بر روی خودرو سازی مشهور خود گذاشت.
  • بسیاری از مدیران شرکت های موفق نام های خوبی را برای شرکت خود انتخاب کرده اند و از همه مهمتر ابتدا باید ببینید که نامی که انتخاب کرده اید خالی است و یا قبلا رزرو شده است.

به عنوان مثال ماهان را در نظر بگیرید که با شنیدن آن عده‌ای به یاد هواپیمایی ماهان و عده‌ای به یاد موسسه آموزش عالی آزاد ماهان می‌افتند. به عنوان مثال بزرگترین رودخانه دنیا آمازون است، بنابراین منطقی است که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات جهان اسم آمازون را برگزیند. به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است. درواقع اولین حرف الفبای انگلیسی به آخرین آن وصل شده است که این فلش خود نشان از کامل بودن این سایت دارد؛ یعنی ازشیرمرغ تا جون آدمی‌زاد را می‌توانید از آمازون تهیه کنید. در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد. به عنوان مثال شرکت پپسی را در نظر بگیرید که با اسم تجاری «پپسی کو» به ثبت رسیده است ولی اسم برند آن در اذهان عمومی همان «پپسی» است.

انتخاب نام شرکت

در مورد اسامی مدنظرتان سوال بپرسید تا حسشان را بفهمید. اما در مرحله آخر باز با مشکل ثبت روبرو می‌شوند زیرا که اسم قبلا ثبت شده است. انتخاب نام باید در بین حروف الفبا زبان مدنظر باشد. با ثبت نام کلیهشرایط استفاده از سایت کتاب اولقبول می کنم. تامین کننده انواع الکترود های جوشکاری،چدن،استیل و الکترود های خاص تامین کننده انواع صفحات برش،پروفیل،استیل،آهن تامین کننده انواع مواد شیمیایی تامین کن…

در انتخاب نام شرکت باید اطلاعاتی در خصوص ماهیت کسب و کار به عنوان سرنخ وجود داشته باشد. گاهی اوقات، صاحبان کسب و کار نام‌هایی را انتخاب می‌کنند که کلمات بی‌معنی هستند. اگر می خواهید تجارتی جدید و موفق راه اندازی کنید، با توجه به قوانین و شرایط فرهنگی جامعه اسم برندی را انتخاب کنید که با حوزه کاری ثبت برند شما مرتبط بوده، معرف خدمت یا محصول شما باشد و هم چنین باعث شود که شما بین رقبا و در بازار شاخص و متمایز باشید. به یاد داشته باشید برند شما فقط اسم شما نیست بلکه شیوه برخورد شما با مشتریان، ارائه خدمات و یا محصولات با کیفیت و شناسایی درست و به موقع نیاز و درخواست مشتری را نیز شامل می شود.

ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقه‌ای فکر کنید. حتی به این فکر کنید که ممکن است برند شما خدماتی به خارج از کشور نیز ارائه دهد. پس بهتر است از استفاده از کلماتی که برخی حروف آن در زبان سایر کشور‌ها نیست خودداری کنید. همچنین مراقب باشید نام انتخابی شما در سایر زبان‌ها معنای نامناسبی را تداعی نکند.

اسامی ایرانی برای شرکت

نظریه مسئول تعیین نام اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری که معمولا با استعلام از فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعلام نظر می نماید، نظر و تصمیم نهایی محسوب می شود. نام گذاری یک برند نیازمند صبر و شکیبایی است و بزرگترین مانع در انتخاب نام مناسب قطعاً زمان است. بسیاری از کسب و کارها حتی حاضر نیستند زمان صرف کنند و یا منابع لازم را برای انتخاب یک اسم مناسب مطالعه کنند که این به خودی خود کاری اشتباه است. در مرحله بعد لازم است نامی را انتخاب کنید که مستقیم یا غیرمستقیم و در زیر پوششی شفاف به محصول و یا خدمت شما اشاره کند. راحت باشدیعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). اگر به دنبال نام های خاص برای برند خود می گردید، می توانید از نامهای موجود در فرهنگ لغت فارسی استفاده کنید.

به علت انتخاب نام نامناسب در شروع بعضی کسب و کارها، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ادامه‌ی توسعه ایده کسب و کار خود ضررهای بسیار زیادی را محتمل شده‌اند. درحقیقت هزینه‌های برندسازی مجدد برای یک نام و نشان جدید بسیار زیاد است. به همین دلیل اگر شما در ابتدای مسیر انتخاب نام شرکت یا برند هستید بهتر است وقت و دقت زیادی را صرف این موضوع کنید. بدلیل تعداد بالای درخواست ثبت برند و پیدا نمودن اسامی که با برندهای ثبت شده قبلی مشابه نباشد، انتخاب اسامی خاص برای برند بسیار سخت است. برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . بعد از بررسی و دستور تعیین نام در بالای اوراق و کسب اطمینان از هویت فرد متقاضی اقدام و کوشش در جهت انتخاب اسم از میان اسامی پیشنهادی که به صورت جداگانه و به ترتیب اولویت توسط متقاضی ارائه شده صورت می گیرد.

کره ی چپ مغز وظیفه ی تجزیه و تحلیل عدد و رقم را دارد. قسمت راست مغز مشغول عشق و حال و تصور و رویاهای خودش می باشد. قبل از خرید دامنه در مورد اسمی که انتخاب کردید ثبت شرکت از خانواده، دوستان، مشتریان، سرمایه گذاران و همکاران خود مشورت بگیرید و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که اسم انتخابی شما تاثیرگذار بوده و بازخورد خوبی دارد.

پیشنهاد اسم برند وکیل ثبت برند

در دهه‌ی نود شمسی موجی از کپی‌ برداری‌های ناشیانه از این برند باعث شد تا کسب‌ و کارهای زیادی دچار اشتباه بزرگی بشوند. از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است. در نظر داشته باشید که اگر اسمی صرفا جذاب است لزوما نام مناسب شرکت برای برند شما نیست.

با انتخاب اسم‌های عمومی نمی‌توانید در دنیای بازار رقابت کنید بخصوص اکنون که اینترنت و وب در زندگی روزمره کاربران نفوذ کرده است. به عنوان مثال اسم میهن را در نظر بگیرید که یک اسم عمومی است و در مقابل دایتی به راحتی می‌تواند این اسم را به چالش بکشد. زیرا واژه میهن همیشه به یک کلمه کامل‌کننده دیگر مثل بستنی میهن نیاز دارد. با توجه به اینکه واژه‌های طنزآمیز نظر افراد را به کسب‌و‌کارتان جلب می‌کنند ولی در نهایت منجر به فروش نخواهند شد. این کار موجب می‌شود که مردم برای مدتی کوتاه به جای توجه به محصول شما فقط به اسم شما توجه داشته باشند. باید توجه کرد که اسم طنزآمیز برای همه کسب‌وکارها مناسب نیست و در انتخاب آن باید نهایت دقت صورت بگیرد.

قدم اول هویت بنیادین برند خود را تعریف کنید

برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید تغییرات شرکت استفاده کنید . شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.