پرش به محتوا
خانه » اداره ثبت شرکتها

اداره ثبت شرکتها

  • از

این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود. هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهی‌رسانی شود. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود.

  • برای ثبت شرکت‌های بازرگانی و فعالیت در زمینۀ واردات و صادرات، ارائه کارت بازرگانی الزامی است.
  • اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید.
  • درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید.
  • • ثبت تاسیس و تغییرات کلیه شرکتهای بیمه ای با موضوعات تصدی به هرگونه خدمات بیمه ای و نمایندگی بیمه و کارگزاری و….
  • بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن ثبت شرکت وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود.

ثبت شرکت مختلط سهامی

سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد. مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود.

شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه تغییرات شرکت نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

سامانه ثبت شرکتهای

این نظام هماهنگ همان ثبت شرکت می باشد که کارآفرینان و صاحبان مشاغل با ثبت شرکت خود می توانند یک نظام مدیریتی با توجه به سیاستهای اقتصادی و فروش جهت پیشبرد سودآوری شرکت تعیین و با توجه به آن سیاست های کلی شرکت را در مسیر موفقیت انتخاب نمایند . بنابراین ثبت شرکت در فردیس، نظرآباد، بهارستان، صفادشت، سیمین دشت، هشتگرد و سایر مناطق این استان توسط اداره ثبت شرکتهای استان البرز انجام میشود. این اداره همچنین امور ثبت تغییرات شرکت و ثبت انحلال شرکت و سایر امور مربوط به ثبت شرکتها را به انجام می رساند. به عبارت دیگر ثبت اشخاص حقوقی به طور کلی بر عهده اداره ثبت شرکتهای استان البرز است که با اختصاص شماره ثبت و شناسه ملی شرکتها را به رسمیت شناخته و آنها را در دفاتر ثبت نامنویسی میکند.

در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه در نظر گرفته شده ای که باید توسط موسسین تامین گردد یک میلیون ریال است. همچنین برای تامین سرمایه نیازی به صدور اعلامیه پذیره نویسی برخلاف ثبت شرکت سهامی عام نمی باشد و سرمایه توسط اعضا به تفکیک تامین خواهد گردید. پیش از ثبت سهامی خاص می بایست حداقل ۳۵٪ از سرمایه شرکت در حسابی به نام شرکت در آستانه ی تاسیس واریز شود. لازم به ذکر است که شرکت سهامی خاص را می‌توان پس از طی مراحلی به شرکت سهامی عام تبدیل نمود. این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند. باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی می‌کنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت. حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.

مراحل تاسیس ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای تهران و مراکز استانهای ایران

این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست. از طرف دیگر کسب و کار در فضای مجازی نیز به شدت در حال رشد می باشد. تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت ثبت برند تجاری و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. باتوجه به شماره پیگیری درخواست پلمپ وارد سامانه ثبت شرکت ها می شوید و نظر کارشناس را چک می کنید و درصورتی که نظر کارشناس مثبت بوده باشد برای شما لینک پرداخت پلمپ دفاتر ظاهر می شود و شما می بایست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ را انجام دهید. یکی از اقدامات اولیه و بسیار مهم برای ثبت شرکت، انتخاب موضوع فعالیت آن است.

شرکت ثبت برند

باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند. در این روش، نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان در دفعات زیاد بود و همین موضوع باعث می شد که اشخاص مراحل بسیار سختی را برای تاسیس شرکت ها انجام دهند. در قانون تجارت، هر شخص حقیقی یا حقوقی برای واردات و صادرات نیاز به اخذ کارت بازرگانی دارند. صدور کارت بازرگانی از کانال اتاق بازرگانی با شرایط خاص خواهد بود.